my johnny lad
i bought a wife in edinburgh
for a bawbie;
and then i got a farthing back
to buy terbaccer wi’
cho: and wi’ you, and wi’ you, and wi’ you, my johnny lad,
i’ll dance the buckles off my shoes wi’ you my johnny lad.
as i was walkin’ sunday, ’twas there i saw the queen,
a-playln’ at the football wi’ the lads on glasgow green,
the captain ‘o the other slde was scorin’ wi’ great style,
the queen, she called a policeman, and had him thrown in jail.
samson was a mlghty man, and he fought wi’ the cuddy’s jaw,
he fought a thousand battles wearlng crlmson flannel drawers.
napoleon was an emperor, and he ruled on land and sea,
he ruled all france and germany, but he didn’t rule jock mcghee.
now johnny is a bonny lad, he is a lad of mine,
i’ve never had a better lad and i’ve had twenty-nine.
recorded by clancys
- whack fol the diddle lyrics – clancy brothers / clancy brothers lyrics
- why paddys not at work today lyrics – clancy brothers / clancy brothers lyrics
- wild rover (no nay never) lyrics – clancy brothers / clancy brothers lyrics
- dunlavy’s castle lyrics – clandestine / clandestine lyrics
- innisfree lyrics – clandestine / clandestine lyrics